foto
Inici Notícies i premsa El Consell Comarcal del Ripollès amplia i descentralitza l'atenció al consumidor
El Consell Comarcal del Ripollès amplia i descentralitza l'atenció al consumidor Imprimeix Correu electrònic
dimarts, 16 de maig de 2017 17:27

Informar, orientar i formar els consumidors, les empreses i els establiments comercials i tramitar-los consultes, reclamacions, queixes o denúncies són els serveis principals que ofereix l’Oficina de Consum del Consell Comarcal del Ripollès. Per millorar aquesta capacitat d’actuació, des d’aquesta setmana l’oficina amplia l’horari d’atenció al públic.

 

   Nou horari de l’Oficina de Consum

 

   Dimarts: d’11 a 15 h i de 16 a 19 h

                (horari d’estiu: de 8 a 15 h)

                Al Consell Comarcal del Ripollès

 

   Divendres: de 9 a 13 h

                   Oficina itinerant ajuntaments

 

A més, també s’amplia l’horari de gestió a porta tancada, en què es tramiten els expedients. Això permetrà donar de més eficiència el servei.

 

OFICINA ITINERANT

A més de l’ampliació dels horaris de dedicació, l’altra gran novetat és que des d’ara, el divendres, el servei d’atenció al consumidor no es durà a terme a la seu del Consell Comarcal del Ripollès sinó de forma itinerant als ajuntaments que ho han sol·licitat: Campdevànol, Camprodon, Gombrèn, les Llosses, Molló, Ogassa, Pardines, Planoles, Queralbs, Sant Joan de les Abadesses, Sant Pau de Segúries i Vilallonga de Ter. La rotació de visites als municipis s’ha organitzat amb més incidència als municipis més poblats. Els tres propers divendres, el servei es prestarà a les Llosses (19 de maig), a Campdevànol (26 de maig) i a Sant Pau (2 de juny). El calendari complet el podeu consultar clicant aquí.

El Consell Comarcal del Ripollès ofereix atenció i assessorament en matèria de consum a través d’un conveni amb l’Agència Catalana del Consum. És aquest ens de la Generalitat qui finança el servei. L’ampliació d’aquest conveni és el que ha permès millorar aquesta prestació.